torsdag 14. april 2011

Påskepynt


Saga og jeg har tatt påsken litt på forskudd, og begynt å pynte litt:) Vært ute i hagen i dag og funnet noen kvister og pyntet med malte påskeegg:) Rullen med stoff jeg fant på loppemarked ble flott som påskeløpere, så de har vi også lagt på idag.


Ser veldig fram til påskeferie, for da har mannen også fri! Endelig, han har jobbet veldig mye de siste ukene, så det skal bli utrolig koselig!




Idag har jeg forresten også meldt med på Trådsnellas snelletreff i Oslo 29.april! Visste ikke om det før igår, da jeg leste Kamille, og tenkte at det hadde jeg lyst å være med på. Det er en dag med foredrag, stands, kaffe, lunsj og mye spennende håndarbeidsopplegg! Det var fortsatt ledige plasser, og jeg så mitt snitt til å bli med! Skulle gjerne gått sammen med noen, så dersom det er noen som har lyst til å bli med hadde det vært stas!:)

2 kommentarer:

  1. Så koselig dere har ordna det til påske :) Og det hørtes spennende ut med trådsnelletreff! Blir nok artig. Skulle vært med om det ikke hadde vært riktig så mange kilometer i mellom... ;)
    GOOOOOOD PÅSKE!!!

    SvarSlett
  2. Tusen takk:) ja det hadde vært gøy og hatt deg med! Riktig god påske til alle dåkker også!!!:D:D

    SvarSlett