onsdag 30. mars 2011

I love dell!



Jeg er så glad idag, for nå kan jeg endelig bruke min Dell laptop igjen! For over et år siden sluttet den brått å virke. Jeg anså den da som tapt, da den var 3 år gammel og garantien var utløpt for lengst... I mellomtiden har jeg brukt mannen min sin pc, og det har egentlig vært litt kronglete til tider, da han har den med på jobb.

Vel, i forrige uke begynte jeg å tenke på at det var synd om jeg ikke skulle få ut alt av bilder og annet jeg har lagret på denne maskinen... Så jeg ringte dell kundeservice på torsdag, for å spørre om det var noen mulighet til å redde data fra pc'en (tenkte jo selvsagt at jeg måtte betale endel for det). Jeg fikk kjempegod service, og de sa at reklamasjonsretten gjaldt enda (i fem år, min pc er 4,5år). Morgenen etterpå ble pc'en hentet på døren av en hyggelig mann, og i morges ble den levert tilbake på døren, og i tipp topp stand! GRATIS!!!!:D:D:D:D Hurra for dell! Kan ikke annet enn å anbefale de på det sterkeste, og vil definitivt kjøpe dell pc neste gang! Johoo!! Så glad man kan bli over sånne ting:) Har mye og glede meg over om dagen; har fått igjen masse på skatten, vi har fått barnehageplass til vår datter i en tipp topp barnehage, vi skal flytte inn i eget hus i mai og ikke minst; vi venter på lillebror som er forventet å komme om ca 6 uker:)))


Jeg strikker så det suser om dagen, på mor Signe babyteppe i Nøstebarn merinoull. Så langt har jeg kommet nå, og er godt i gang med andre nøste. Det går egentlig ganske fort, trodde det skulle ta lang tid. Er nok ikke så veldig lenge til det er ferdig. Vurderer nå om jeg skal hekle kanten rundt i samme farge, eller om jeg skal bruke en mørkebrun farge på den? Hva synes dere??

4 kommentarer:

  1. Jeg syns du skal hekle kanten rundt i brun, syns det er så fint med kontraster. Jeg strikket Johannas teppe i lysegrønt, mens kanten rundt heklet jeg i mørkegrønt. Syns det gjorde veldig mye, for teppet er jo litt kjedelig i utgangspunktet, men den lille detaljen gjorde susen og teppet ble mye finere. Gleder meg til å se hvordan det blir:-)

    SvarSlett
  2. Takk for synspunkt:) Heller mot mørkebrun kant, jeg også:) Så Johannas teppe, det ble veldig fint!:)

    SvarSlett
  3. Stemme for brun kant eg og:)
    Fint pledd og fin kjørepose!
    Og så mye positivt å glede seg over for deg! Koselig:)

    SvarSlett
  4. Tusen takk, Marita:) Det hjelpe på å høre ka andre synes:) Mye å glede seg til ja!

    SvarSlett