mandag 17. august 2009

Blomstrete babybukse

Jeg er ganske så stolt over å ha sydd min første babybukse:D Den er fra boka "Sy sejt børnetøj", og er veldig lett å sy (1stjerne). Men likevel greide jeg å bruke lang tid ved å gjøre mange rare feil:( Men men, den blir iallfall mye lettere å sy neste gang:) Også var den ment til min 10 måneder gamle datter, men den ble altfor liten... Så tipper str er ca 62-68. Men pyttsann, jeg har lært mye og den kan bli en gave i stede:) Også er bildene tatt med mobilen, så de er av elendig kvalitet. Men jeg greide ikke å vente med å blogge den:) Fargene er egentlig veldig skarpe og flotte. Det er forresten redesign sydd av et barneskjørt fra Fretex og ribben er klippet ut av en gammel body. Jeg har blitt inspirert av Shamu og har lært mye i bloggen hennes:)




3 kommentarer:

  1. Så søt den var! Blir en fin gave ja ;)

    SvarSlett
  2. Så flott den ser ut! Synd den ble for liten til lillemor.

    SvarSlett
  3. tusen takk begge to:) Skal si jeg styrte for å få til den her, men andre buksa gikk i en fei, heldigvis:)

    SvarSlett