søndag 5. februar 2012

Selvkomponerte votter til lillebror -baby

Dagens sitat:
Det er stor forskjell på vennskap basert på nytte og vennskap basert på oppriktighet. Bare det siste fortjener navnet sant vennskap

Aristoteles



Lenge siden jeg strikket denne halsen til lillebror, så den er godt brukt...:) Den er strikket etter mønster fra Nøstebarn, og er strikket med babyull og mindre pinner enn det som står i oppskriften. Slik at den passer til baby, og ikke barn.


Her er noen deilige, varme votter til lillebror. Jeg komponerte mønster mens jeg strikket, dette går fort:) De er strikket i Smart Superwash, og etter vrangborden er de strikket med tre farger, slik at de er ekstra tykke og gode! Pinner 3,5 og 4.


Vi har hentet inn litt kvister og pyntet med piperensere... Morsom og koselig aktivitet:)

2 kommentarer:

  1. Hei :) Måtte bare stoppe opp og fortelle at jeg liker bloggen din veldig godt og har fulgt med på den lenge no :) Bestandig så mye lekkert!! Jeg har forresten en "Pay it forward" på bloggen min no. STORE vinnersjanser :) :) DET liker vi jo :)

    SvarSlett
  2. Hei Eveline! Så utrolig koselig kommentar, nå ble jeg glad:) Jeg skal straks inn å se på bloggen din!:))

    SvarSlett