tirsdag 15. mars 2011

Lykken er en ny SY! bok:)))

På tirsdag var jeg endelig ute av huset igjen og på trilleturer med min datter (etter at hun har vært syk i en uke med halsbetennelse og høy feber). Det var herlig å være ute i strålende sol, og snø som tinte i rekordfart. Vi var å handlet masse frukt og grønt, trillet på kafé, og jeg greide ikke gå forbi boksalg på Tanum! Hadde masse flotte bøker på salg, men den flotteste boka, som jeg bare måtte ha, var ikke på salg:) det var nemlig denne Sy! av Cath Kidston.





Det som fristet aller mest, og rettferdiggjorde at jeg kunne kjøpe meg en ny bok til 299,- var at det var inkludert en materialpakke på en veske! Et nydelig blomstrete stoff, og ferdig klippede mønsterdeler:D hurra!! Gleder meg til å sy den, og skal selvsagt vise den fram når den er ferdig:))


Også er det så deilig med helg, og lørdag idag! Det er strålende sol i Oslo, snøen tiner og fuglene synger:)) Herlig! Og vi skal i bursdag og treffe noen venner, så det blir nok en flott dag:D

Ønsker alle sammen en riktig god helg!:)))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar