fredag 3. februar 2012

Hverdagene


Karnevalssminke er gøy!

Alle med barn kjenner vel til hvor brakkesyk en blir av å være lenge inne med syke barn... Åh, det er så kjedelig! Men som Jesper Juul sier, hvis barna kjeder seg er det rette svaret "Hjertelig tillykke. Det blir spennende å se hva du finner på!" Og det er sant. For å utvikle kreativiteten er det viktig å ha rom for å kjede seg å finne på nye ting. Jeg er så glad i Jesper Juul, han er en klok mann!

Og da Saga og jeg kjedet oss her om dagen, etter å ha vært inne et par dager med feber, så fant vi fram karnevalssminken og tegnet på hverandre fra topp til tå:) det var veldig gøy! Det ble ganske kule bilder av det også


Se der har storesøster fått en ordentlig baby i dukkevogna si! Det var stas:) dukkevogna er forøvrig fra 70-tallet, som jeg har kjøpt fra ei i barselgruppa. Det er så nydelig blå fløyel på den:) noe annet enn dagens knallrosa greier.... Som jeg ikke er fan av. Det var litt rust på understellet, men det lakker jeg vekk med sølvlakk kjøpt på Jernia.


Strikketøyet mitt nå om dagen. Det skal bli en pixielue med hals til lillebror. Oppskriften er hentet fra Trudes blogg. Skal legge ut bilde av lua når den er ferdig:)


Godnatt og sov godt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar