fredag 8. juli 2011

Back in business, etter at lillebror kom til verden!


Nå har det vært en laaang bloggpause her. Lillebror kom endelig til verden 21. mai, ni dager over termin! Gjett at det var skjønt å få han på utsiden:)

Mye skjedde akkurat den helgen, vi flyttet til vårt nye hus på Jessheim, mens jeg var på barselhotellet på ABC med Vetle. Det var ikke planlagt at alt skulle skje akkurat samtidig (det kan man jo ikke med fødsel heller), men når det først ble slik, passet det perfekt! Vi hadde god hjelp av familie til flytting og vasking, de var skikkelig effektive! Så fra det ene huset, til fødsel, to dager på barselhotell og rett inn i nytt hus med ny baby:)


Siden da har jeg naturlig nok vært veldig opptatt med han og storesøster, da jeg har hatt begge hjemme fram til barnehagestart i august. Nå har endelig Tommy også ferie, og vi koser oss veldig!:)

Før jeg fikk Vetle strikket jeg disse plaggene til Amanda-prosjektet




Kommer snart flere innlegg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar