søndag 16. mai 2010

Loppemarked!

Gu så gøy det er med loppemarked! Å finne små skatter, også superbillig! Var på loppemarked på Ekeberg skole for noen uker siden, og fant alt dette pluss noen blondegardiner til 200kr:)) (inkl pølse med lompe og brus!)


Fant denne kandelaberen, og blondeduken:)


Den perlede kurven passet fint inn på sinkfatet mitt, sammen med lysestaken.


Den rosa blomsterpotten passet fint inn i vinduskarmen, og jeg har fått plantet basilikum i den.


Fant denne kurvhyllen på loppemarked, til kun 50kr:) Brukte limpistol til å feste noen løse "tråder". Da fikk jeg endelig litt oversikt over tekstilene mine, som hittil har ligget i esker.. Det var fint med dette billige funnet, for jeg ville ikke kjøpe en dyr hylle siden vi snart skal flytte igjen. Greit å vite hva som passer inn på neste sted:)


Også kjøpe jeg denne sinkpotten også da, og har plantet blomkarse i den. Den har nå vokst seg stooor og er klar for og plantes ut snart, tenker jeg:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar