onsdag 8. juli 2009

Nye putetrekk

Vi skal selge leiligheten vårs, og i anledning fotografering og visning har jeg sydd nye putetrekk. Det er noen uker siden jeg sydde disse, men jeg har ikke fått knødd meg til å ta bilder av dem og legge dem inn på pc'en før ikveld. Derfor litt krøllete kanter på putene...


Jeg har sydd to i limegrønt stoff fra Panduro, og to i hvit-limegrønt-stripete stoff fra Panduro. De er sydd uten glidelås, med brettekant, sånn som på mange sengeputetrekk.


Toppen av den limegrønne....;)


Også har jeg sydd to trekk av dette herlige stoffet, som er en gammel gardin funnet på mørkeloftet hos mamma. Jeg elsker dette stoffet, herlig farge og herlig grovvevd stoff! Har heldigvis masse igjen av dette stoffet:)


To puter tett i tett...


4 kommentarer:

  1. Så stilfullt det ble med matchende puter til visningen. Finnes annonsen på finn.no?

    Det var et HERLIG stoff du har kapret hjemme!!! Utrolig lekkert! Og de store mønstrene gjorde seg veldig som pute i stor str. Skjønner du har et øye for interiør også :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for alle de gode ordene:D Planen er at den blir lagt ut på finn.no 17.juli. Det blir spennende!

    SvarSlett
  3. Kule puter!!!
    Lykke til med salget:) God sommer:)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for det!:) God sommer til deg også:D

    SvarSlett